/**/ גידול אורגני: וניל - שנף
האתר החדש גידול-אורגני מחליף את בלוג יותר מידע ויותר קונקרטי כנסו גידול-אורגני

יום שלישי, 22 בספטמבר 2009

וניל - שנף

ערך זה נכתב בצורה יותר יסודית ותקינה, כנסו לדף וניל
וניל - שנף - גינון / גידול אורגני
מידע כללי על וניל - שנף
מטפס עדין ביותר ממשפחת הסחלבים רגיש ביותר בארץ גדל רק בחממות על פי מיטב הבנתי. לגידול רק למשוגעים לדבר
קצב הגדילה תלוי באיכות התנאים שתתנו לו

איך משיגים וניל - שנף
יש אדם אחד שאני יודע שמגדל את זה בארץ, אבל אין לי מושג איך משיגים

תנאי אקלים של הוניל - שנף
חממה, טרופי, אולי יגדל בעין גדי

תנאי גידול אורגני של וניל - שנף
גיזום, השקיה מדודה, האבקה

כמה זמן לוקח לוניל - שנף לתת פרי
כמה שנים

כמות רצויה של השקית הוניל - שנף
מדודה

כמות אור במצב אופטימלי שהוניל - שנף דורש
אור

מזיקים לפרי הוניל - שנף
לא יודע

מזיקים לעץ וניל - שנף
עודף מים, רוח,

האם צריך לעטוף וניל - שנף
לא

כמה עבודת גינון דורש עץ וניל - שנף
לא מעט,

מה יש לעשות בכמויות פרי הוניל - שנף
עוגות, תה, ועוד.......

חסרונות עץ הוניל - שנף
רגיש, מידי ודורש חממה

האם בכלל כדאי לגדל את עץ הוניל - שנף
לא, זה כאב ראש, רק למשוגעים לדבר

לכל רשימת מטפסים
ערך זה נכתב בצורה יותר יסודית ותקינה, כנסו לדף וניל

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

נגיד שאני משוגע לדבר.....
איפה הבן אדם שמגדל את זה נמצא ?!
אני מאוד בקטע של צמחים ועצים שבדר"כ לא נמצאים בגינה ממוצעת ...
אני מאוד יודה לך אם תגיד לי איפה הוא נמצא/או איפה אפשר להשיג את צמח הווניל ...
תודה ! (-:

גידול אורגני אמר/ה...

תפנה אלי בפרטי, מצורף אימל