/**/ גידול אורגני: עץ תות ארוך - פקיסטני
האתר החדש גידול-אורגני מחליף את בלוג יותר מידע ויותר קונקרטי כנסו גידול-אורגני

יום ראשון, 1 במרץ 2009

עץ תות ארוך - פקיסטני

עץ תות ארוך - פקיסטני - גינון / גידול אורגני
מידע כללי על עץ תות ארוך - פקיסטני
פרי ארוך - פקיסטני כ 10 ס"מ הפרי מתוק מאוד בעל ארומה חלשה יחסית לשאר הזנים עץ יפה ונשיר
גודל העץ בינוני - גדול ( רצוי לשמור עליו קטן)
קצב הגדילה מהיר

איך משיגים עץ תות ארוך - פקיסטני
רק לקנות זה לא עץ נפוץ

תנאי אקלים של העץ תות ארוך - פקיסטני
ישראלי, קריר, חמים

תנאי גידול אורגני של עץ תות ארוך - פקיסטני
חיתוך העץ לאחר נשירת העלים,

כמה זמן לוקח לעץ תות ארוך - פקיסטני לתת פרי
3 שנים לכמות קטנה של פרי

כמות רצויה של השקית העץ תות ארוך - פקיסטני
צריך להשקות מעט

כמות אור במצב אופטימלי שהעץ תות ארוך - פקיסטני דורש
שמש מלאה

מזיקים לפרי העץ תות ארוך - פקיסטני
זבוב הפירות, ציפורים

מזיקים לעץ עץ תות ארוך - פקיסטני
תולעי משי אבל לרוב זה לא פוגע בעץ

האם צריך לעטוף עץ תות ארוך - פקיסטני
לא צריך יש מספיק פרי

כמה עבודת גינון דורש עץ עץ תות ארוך - פקיסטני
מועטה

מה יש לעשות בכמויות פרי העץ תות ארוך - פקיסטני
לאכול, עוגה, ריבה, מילקשייק, ועוד...

חסרונות עץ העץ תות ארוך - פקיסטני
פחות טעים מהזנים השחורים הרגילים

האם בכלל כדאי לגדל את עץ העץ תות ארוך - פקיסטני
לא, הוא סתם עץ יפה הפירות לא עד כדי כך שווים את המקום

לכל רשימת עצי פרי

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

היתרון הגדול בתות ארוך הוא שהפרי לא נושר ולכן אין ליכלוך. אם מחכים להבשלה מלאה הפרי ממש טעים, לא פחות טעים מזנים האחרים.

גידול אורגני אמר/ה...

אני מצטער אנונימי אבל עדיין הפרי יחסית לזנים אחרים שגדלים פרא בארץ הוא טפל ולא עסיסי

לגבי זה שהוא לא מלכלך אני מסכים איתך שיחסית הוא לא מלכלך

אני מזמין אותך עכשיו שזו העונה למרות הבצורת להתנסות בזנים טעימים יותר

yaniv אמר/ה...

קצת נלחצתי מהמידע
רכשתי ושתלתי את התות הפקיסטאני. חייב לציין שטעמתי ולא זכור לי פרי כל כך מתוק כמו התות הזה. מתוק ממש כמו תרכיז סוכר. עד כדי כך.
הבעיה היא שרכשתי אותו כעץ צל ענק וכאן כתוב שהוא קטן בינוני. נאמר לי שהוא עץ ענק וקצב הגידול מהיר
מה פשר?

גידול אורגני אמר/ה...

קודם כל יניב תיקנתי את הטעות לגבי העץ הוא עץ גדול
בתור עץ צל - צריך לזכור שזה עדיין פרי שחור ומלכלך נכון שהוא מלכלך פחות משאר הזנים של תותי העץ.

חוץ מזה שעל טעם ועל ריח אין על מה להתווכח הוא פרי טעים אבל יחסית לשאר הזנים אני חושב שהוא פחות טוב לא בגלל שהוא לא מתוק בגלל שהוא פחות ארומטי. לפי דעתי הזן הכי טעים זה השחור הרגיל, כמובן שלא כל עץ בשביל זה אני ממליץ לזרוע עץ תות ולהרכיב עליו משהו שטעמת.

וכל עץ שאתה מעונין לקנות אני אשמח להביע דעה עליו אבל תדע שזה עדיין הטעם שלי.